Uncategorized @ro

Cele mai importante criterii în alegerea unui CRM software

criterii-alegere-unui-software-CRM-glucose

În 2020, digitalizarea proceselor de vânzare este extrem de importantă pentru a crește performanțele afacerii. De organizare și control în toate departamentele, iată de ce are nevoie business-ul tău!

criterii-alegere-unui-software-CRM-glucose

Înțelegerea completă a unui CRM software.

Întâi de toate, ca antreprenor, trebuie să înțelegi ce prezintă o platformă CRM și cum operează aceasta. Probabil ai auzit despre acest software însă nu te-ai documentat destul despre avantajele pe care ți le oferă, în ce constă implementarea acestuia și cum îți optimizează procesele de rutină.

În definiția simplă, un sistem CRM te ajută să construiești sisteme de vânzări care vor genera profit fără implicarea ta ca fondator al companiei. În plus, te ajută să controlezi acțiunile departamentelor operante și sarcinile managerilor tăi. Mai mult, obții și rapoarte complete despre toate activitățile din companie în regim Online.

Soluțiile CRM într-adevăr funcționează când acestea sunt integrate profesionist și eficient.

Evaluează provocările în cadrul afacerii tale

Majoritatea proprietarilor de business aleg să nu-și observe problemele pe care le întâmpină zilnic. Se concentrează pe vânzări propriu zise, fără să evalueze lacunele din interiorul afacerii. Dacă ai observat că:

– Managerii pierd mult timp pe sarcinile de rutină, precum documentație și rapoarte, respectiv vânzările ajung să fie pe al doilea plan…

– Nu există o organizare în procedurile și etapele pe care trebuie să le urmeze managerul în abordarea clienților și în pâlnia de vânzare…

– Clientul lasă un mesaj online sau face un apel telefonic, dar nu primește un răspuns rapid.

– Aparent, fiecare manager își face conștient munca, dar nu poți avea date clare despre nivelul la care se află fiecare dintre ei și performanțele pe care le pot prezenta…

– Managerii nu reușesc să monitorizeze și să memoreze discuțiile cu toți clienții – uită să-i sune la ora stabilită sau pierd din vedere etapa la care a rămas discuția…

Atunci cu siguranță avantajele CRM-ului te pot scăpa de aceste dificultăți.

Buget pentru integrarea sistemului CRM

Prețurile furnizorilor ce implementează platforma CRM variază de la o companie la alta în funcție de abonamentele pe care le dețin. De regulă, ai la dispoziție 3 pachete:

  • De bază, ce include:
  • Setarea pâlniilor de vânzări;
  • Integrarea contului cu poșta electronică și a telefoniei;
  • Căutare automatizată și unificarea bazei de date dublate, altele.
  • Avansat:
  • Automatizarea pâlniilor de vânzări;
  • Obligațiunea de a completa câmpurile de tranzacții;
  • Indice de fidelizare a consumatorilor încorporat, altele.
  • Profesional:
  • Soluții pentru vânzări angro și cu amănuntul;
  • Back-up al datelor cu trimiterea arhivei pe poșta electronică;
  • Monitorizarea activității tuturor utilizatorilor, altele.

Fiecare din aceste 3 pachete percepe taxe per utilizator. Așadar, suma implementării CRM-ului va depinde de numărul de angajați în compania ta.

În plus, sunt alte aspecte în care va trebui să investești:

  • Serverul pe care va rula CRM-ul;
  • Licență pentru serverul CRM.

Ambele le poți discuta cu firma care îți va integra sistemul și să găsiți soluțiile optime pentru a face o investiție pe măsură.

Testarea produsului CRM

După ce ai primit o informație explicită despre CRM, cu siguranță ai vrea să-l testezi și prin practică să vezi cum funcționează acesta în cadrul companiei tale. Ca viitor beneficiar al unui CRM, ai dreptul să ceri și să primești o testare GRATUITĂ a produsului de acest tip. În timpul testării vei vedea:

  • Cât de repede lucrează platforma;
  • Cât de bine se pot adapta angajații la acest sistem;
  • Cum poți îmbunătăți performanțele afacerii tale.

După testare vei avea dovada că organizarea și controlul sunt posibile datorită unui CRM software integrat profesionist.

Generarea instantă a rapoartelor

O platformă CRM de calitate trebuie să ofere filtre și funcționalități ce vor crea rapid rapoarte complete, ușor de înțeles. Astfel vei putea monitoriza eficient activitatea managerilor de vânzări (și nu numai), cifra venitului din orice perioadă. În plus, vei putea face previziuni în materie de vânzări și să anticipezi comportamentul consumatorilor pe baza datelor din CRM. Toate aceste criterii îți vor permite să alegi un sistem de management al Relațiilor cu Clienții adaptat la nevoile afacerii tale. Dacă ai întrebări pe acest produs sau întâmpini greutăți în alegerea unui sistem CRM, echipa Glucose este aici să-ți ofere o CONSULTAȚIE GRATUITĂ în care vom discuta provocările afacerii tale.
Back to list