Uncategorized @ro

Criterii de alegerea a unui sistem de integrare CRM

Criterii de alegerea a unui sistem de integrare CRM

Dacă ești în căutarea unui sistem CRM, cu siguranță deja ai realizat că procesele de rutină din cadrul afacerii tale au nevoie de optimizare. Fie managerii de vânzări nu mai fac față solicitărilor venite de la potențialii clienți, fie departamentul de marketing nu știe cum să comunice mesajul de publicitate din cauza lipsei uneu pâlnii de vânzări funcționale, prin urmare ai nevoie de soluții care ți-ar rezolva aceste provocări.

Pentru început, trebuie să urmezi câțiva pași bine stabiliți pentru a alege cel mai bun software dintre toate sistemele de integrare CRM. Echipa Glucose vine cu un mic ghid, ce te va ajuta să iei o decizie rațională în acest sens.

Să începem

Criterii de alegerea a unui sistem de integrare CRM

Gândește-te la o soluție automatizată pentru fiecare lacună din companie.

Dacă operatorii nu reușesc să preia toate apelurile sau uită să reapeleze la timp prospecții, atunci e nevoie de fișa clientului cu toate informațiile despre acesta. Un CRM integrat cu funcția de completare a anchetei ar economisi timpul managerului din call-center și i-ar oferi datele exacte în regim online despre potențialul client. Așa cu siguranță va ști când, cum și cu ce mesaj să vină la acesta, pentru a-l converti într-un cumpărător fidel.

Acordă maximă atenție funcțiilor de personalizare a comunicării cu potențialii clienți

Având în vedere exemplul de mai sus, fișa clientului te va ajuta să personalizezi comunicarea cu prospectul și să-i oferi exact ceea de ce are nevoie la momentul respectiv. Un CRM adaptat la nevoile afacerii tale conține funcții ce te ajută să afli unde a rămas comunicarea cu fiecare potențial client în parte. Și asta datorită setării deștepte a pâlniei de vânzări. Vei cunoaște în cele mai mici detalii cu ce mesaj să abordezi clienții și cum să-l ajuți să aibă cea mai plăcută experiență de cumpărare în compania ta.

Caută funcții CRM de prioritizare a comunicării

După ce ți-ai personalizat mesajele în ansamblu pentru fiecare client, e timpul să decizi asupra rentabilității fiecărui potențial client. Prospecții reprezintă personalități diferite și chiar dacă fiecare cumpără pe bază de emoții, unora le ia mai mult timp să ia decizia de a face achiziția. Aici, vei avea nevoie de un software ce te va ghida în alegerea prospectului care este mai predispus să efectueze cumpărătura cât mai repede.

Automatizează-ți toate procesele de rutină

Sistemele CRM în Moldova devin tot mai solicitate de către companiile care pierd prea mult timp pe documentele de vânzări și marketing: oferte, contracte, comenzi, facturi, tranzacții etc. După integrarea sistemului CRM, echipele de vânzări pot economisi până la 70% din timp pe aceste proceduri de rutină. Automatizarea le permite să se focalizeze mai mult pe vânzările propriu zise și pe comunicarea cu potențialii clienți.

Acordă atenție maximală monitorizării angajaților și obținerii rapoartelor complete

CRM-ul integrat profesionist îți va permite, ca proprietar de afacere, să-ți monitorizezi angajații în regim online. Platforma le va oferi informații exacte despre sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească zilnic. Astfel, vei ști concret cine, ce și când trebuie să facă pe parcursul unei zile de muncă. În plus, vei avea acces la rapoartele complete despre activitatea business-ului. Vei avea acces complet la:

  • numărul de tranzacții;
  • baza de clienți noi/potențiali clienți;
  • numărul de facturi emise;
  • numărul de oferte trimise;
  • lista performanțelor atinse de către manageri etc.

Acum, când ai trecut prin toți acești pași, rezolvarea problemelor afacerii tale este pe ultima sută de metri. Ți-a rămas doar să iei decizia corectă în alegerea unui CRM potrivit tipului tău de business.

Dacă mai ai neclarități în privința sistemului CRM, poți beneficia de o consultație gratuită în valoare de 50 Euro cu fondatorul companiei Glucose, Ion Hasnaș. Completează formularul și intră în discuție cu expertul în domeniul integrării sistemelor CRM.

Back to list