Criterii de alegerea a unui sistem de integrare CRM
- Posted by cezar
Dacă ești în căutarea unui sistem CRM, cu siguranță deja ai realizat că procesele de rutină din cadrul afacerii tale au nevoie de optimizare. Fie managerii de vânzări nu mai fac față solicitărilor venite de la potențialii clienți, fie departamentul de marketing nu știe cum să comunice mesajul de publicitate din cauza lipsei uneu pâlnii de vânzări funcționale, prin urmare ai nevoie de soluții care ți-ar rezolva aceste provocări.
Pentru început, trebuie să urmezi câțiva pași bine stabiliți pentru a alege cel mai bun software dintre toate sistemele de integrare CRM. Echipa Glucose vine cu un mic ghid, ce te va ajuta să iei o decizie rațională în acest sens.
Să începem
Gândește-te la o soluție automatizată pentru fiecare lacună din companie.
Acordă maximă atenție funcțiilor de personalizare a comunicării cu potențialii clienți
Caută funcții CRM de prioritizare a comunicării
După ce ți-ai personalizat mesajele în ansamblu pentru fiecare client, e timpul să decizi asupra rentabilității fiecărui potențial client. Prospecții reprezintă personalități diferite și chiar dacă fiecare cumpără pe bază de emoții, unora le ia mai mult timp să ia decizia de a face achiziția. Aici, vei avea nevoie de un software ce te va ghida în alegerea prospectului care este mai predispus să efectueze cumpărătura cât mai repede.
Automatizează-ți toate procesele de rutină
Acordă atenție maximală monitorizării angajaților și obținerii rapoartelor complete
CRM-ul integrat profesionist îți va permite, ca proprietar de afacere, să-ți monitorizezi angajații în regim online. Platforma le va oferi informații exacte despre sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească zilnic. Astfel, vei ști concret cine, ce și când trebuie să facă pe parcursul unei zile de muncă. În plus, vei avea acces la rapoartele complete despre activitatea business-ului. Vei avea acces complet la:
- numărul de tranzacții;
- baza de clienți noi/potențiali clienți;
- numărul de facturi emise;
- numărul de oferte trimise;
- lista performanțelor atinse de către manageri etc.
Acum, când ai trecut prin toți acești pași, rezolvarea problemelor afacerii tale este pe ultima sută de metri. Ți-a rămas doar să iei decizia corectă în alegerea unui CRM potrivit tipului tău de business.
Dacă mai ai neclarități în privința sistemului CRM, poți beneficia de o consultație gratuită în valoare de 50 Euro cu fondatorul companiei Glucose, Ion Hasnaș. Completează formularul și intră în discuție cu expertul în domeniul integrării sistemelor CRM.