Uncategorized @ro

5 trucuri pentru creșterea profitabilității afacerii tale

crm concept intergrare sisteme de management
crm concept intergrare sisteme de management

„Am investit în afacerea mea o mulțime de bani, mi-am suplinit stocurile cu cea mai bună marfă și am creat cele mai bune servicii, însă nu am vânzările la care mă așteptam. Ce să fac?”.  
Noi, cei de la Glucose.md, am decis să venim cu un material util pentru cei care încă nu au primit un răspuns clar la această întrebare. Dacă ești și tu printre ei și vrei să crești profitabilitatea business-ului tău, te invităm să descoperi acest articol, să-l salvezi și să revii la el de fiecare dată când ai nevoie.

Scade cheltuielile (lunare/semestriale) directe

În categoria costurilor directe intră toate afacerile pe care le menții cu furnizorii tăi. Ei sunt cei care îți asigură stocul cu produsele pe care le vinzi la prețuri negociabile. Dacă ai realizat o inventariere lunară și ai observat că o mulțime de produse nu se vând, pune sub control stocul și redu inventarul. Există o mulțime de sisteme de management al stocurilor care te vor ajuta să duci evidența în regim online și să monitorizezi lucrul depozitelor tale.

Redu costurile indirecte

Cheltuielile indirecte sunt costurile asociate produsului sau serviciului pe care le oferi și anume variația și deșeurile. Uneori, îți este greu să le recunoști și le iei drept un lucru firesc, însă acestea la fel influențează profitul.

Deșeurile sunt produsele/materialele suplimentare ce au rămas la sfârșitul zilei. Pentru evalua volumul deșeurilor îți recomandăm să faci zilnic inventarierea și să stabilești numărul mediu de articole vândute în ziua respectivă.

Variația este diferența dintre inventarul prezentat în rapoarte și cantitatea reală din magazin (articole ce lipsesc sau cele furate). Cu cât mai bine urmărești aceste statistici, cu atât mai ușor îți va fi să reduci costurile asociate. 

Un sistem de vânzări automatizat și bine pus la punct te-ar ajuta să le monitorizezi. Află în continuare despre ce este vorba.

Elimină produsele și serviciile neprofitabile

Degeaba îți suplinești stocul cu produsele ce nu se vând, dacă nu ți-ai analizat clienții și obiceiurile lor de cumpărare. Investește în produsele pe care clienții tăi le aleg cel mai des. Aceeași metodă folosește și cu serviciile pe care le oferi. Dacă ai un spectru larg de servicii, elimină-le pe cele care nu se bucură de popularitate printre clienți. Majoritatea oamenilor de afaceri promovează produsele/serviciile ce nu prind la public, ceea ce este o mare greșeală. Consumatorii știu ce își doresc, iar ție îți rămâne doar să le oferi asta exact la momentul oportun.

Caută noi căi de distribuție și de promovare

Sporește eforturile de marketing și investește rațional în tipul de publicitate care ți se potrivește cel mai bine. Pentru a afla ce canal să alegi, ai putea testa câteva din ele: Google și optimizarea pentru motoarele de căutare, Social Media, publicitate stradală, publicitate TV și Radio. 

Îți poți concentra toate eforturile într-un sistem CRM – o platformă care automatizează toate procesele de rutină. Mai multe avantaje ale acestui sistem poți afla în punctul de mai jos.

Optează pentru sistemele de automatizare a procedurilor de rutină

Toți vorbesc despre automatizare, însă nu toți sunt gata să integreze noile tehnologii, fiind blocați în vechile obiceiuri de a nota totul în tabele Excel. Integrarea sistemului CRM te-ar ajuta să monitorizezi toate vânzările, cheltuielile și veniturile, și cel mai important, să-ți crești profitul. Un sistem CRM integrat profesionist creează pâlnii de vânzări adaptate la tipul business-ului tău și astfel obții un Customer Journey (călătoria clientului în compania ta) bine pus la punct.

Vrei să vezi cum funcționează acesta în timp real? Beneficiază de perioada de testare pe care ți-o oferim GRATIS. Îți asigurăm o instruire profesionistă a angajaților tăi și suport tehnic în timpul testării. Pentru mai multe detalii, ne poți contacta la 022 000 200.

Glucose.md – energia afacerii tale! 

Back to list